Brev:
Skal jeg skære antallet af flasker ned?
8. maj 2008
Alder:
8 mdr.
Skal jeg skære antallet af flasker ned?
Hej igen Helen
Gustav er nu næsten 8 mdr og det går rigtig godt med ham - han er begyndt og kravle og er bare over det hele :-)
Mit spørgsmål er igen rettet på mad.......Gustav gider kun og spise rugbrødsmadder med diverse pålæg for tiden og når jeg prøver med alt muligt andet bliver munden fuldstændig lukket i.
Jeg er i tvivl om jeg skal begynde og skære lidt ned på flaskerne for at han har større appetit til spisemåltiderne ?
Vores dag ser sådan ud
kl 06 flaske 200 ml
kl 08 Havregrød, øllebrød mv spiser maks 2 skefulde
kl 09.30 puttes til formiddagslur med flaske ca 150 ml
kl 12 rugbrødshapsere med leverpostej, torskerogn, smøreost mv spiser ca 3 kvarte
kl 14:30 puttes til eftermiddagslur med flaske 200 ml
kl 16.30 Eftermiddagsmad bolle med pålæg og frugt
kl 18 Aftensmad - eks. frikadelle med eks. paste og broccoli - spiser til nød frikadellen
kl 20 Godnat - vælling 200 ml
Jeg tænker at han ikke udelukkende kan leve af rugbrødsmadder eller skal jeg blot lave ham gøre dette og så prøve og vende tilbage med det andet mad og én uges tid ?
Ser frem til og høre fra dig - god pinse
Kærlig hilsen
Gustav's mor